Windows 8 Alt om Microsoft Windows 8 – Køb Windows 8 her
  • Jan
    26

    Synlighed er lig salg – sådan stryger du til tops på Google

    Filed under: Nyheder;

    Hvis du vil sikre dig, at dine kunder og potentielle købere opdager dig på nettet, er det vigtigt, at du er synlig og nem at finde. Mange virksomheder vælger at smide en masse penge efter en flot og professionel hjemmeside, men hvis dine kunder ikke finder din forretning, er en præsentabel side ikke meget værd.

    Heldigvis er der flere muligheder for at gøre sig mere synlig på nettet. Med et par simple råd og tips kan du nemlig hæve din forretnings niveau og stryge til tops på Google ved blot at fokusere på, at din hjemmeside er optimeret til søgemaskinen. På den måde vil dine eksisterende såvel som potentielle kunder i langt højere grad finde din virksomhed, hvilket sikrer dig flere salg og mere succes. Det er naturligvis vigtigt at have en hurtig hjemmeside, hvilket kræver et velfungerende, skalerbart og stabilt webhotel. Med dette fundament på plads opfordrer vi dig til at læse med nedenfor, hvor vi guider dig til, hvilke smarte redskaber du kan bruge for at tage førstepladsen på Google.

    Google AdWords

    Googles egen løsning til dig, der ønsker at rangere højere på søgemaskinen, hedder AdWords. Med AdWords er du sikret at stryge til tops under specifikke søgeord, hvor din hjemmeside vil være markeret med et lille annoncesymbol.

    De første par Google-resultater er ofte AdWords-reklamer, og det er altså dem, dine potentielle kunder bliver præsenteret for først. Når der bliver søgt efter en virksomhed som din, kan du altså sikre dig at ligge i toppen med AdWords og blive synlig over for nuværende såvel som nye kunder.

    Det smarte ved Google AdWords er, at du kun betaler, når folk klikker sig ind på din hjemmeside – også kaldet Pay Per Click (PPC). Du er dermed sikret besøgende, når du betaler til Google, og ender altså ikke med at smide penge efter noget, der ikke har nogen effekt. Google AdWords er en hurtig og nem måde at blive mere synlig på nettet, men din hjemmeside vil naturligvis kun ligge i toppen, så længe din aftale med Google kører.

    SEO

    Hvis du ønsker en løsning, der er en smule mere permanent, kan du overveje at søgemaskineoptimere din hjemmeside – også kaldet SEO. Med SEO går du ind og arbejder med tekstindholdet på din hjemmeside og optimerer dette i forhold til Google. Google fortæller dig altså, hvad dine potentielle kunder søger efter, når de skal finde en virksomhed som din. Herefter kan du bruge de konkrete søgeord på din hjemmeside, og du vil dermed rangere højere på Google, fordi søgeordene matcher dem på din side.

    Mange virksomheder er slet ikke klar over, hvor vigtigt tekstindholdet er, hvis man vil have en høj placering på Google. Derfor er det en virkelig smart idé at kigge nærmere på SEO, hvis der aldrig er blevet taget hensyn til Google-søgninger i hjemmesidens tid. Med søgemaskineoptimerede tekster sikrer du dig altså en god, stabil placering på baggrund af indholdet på din hjemmeside.

    No Comments

Leave a reply

 

WP SlimStat